Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 15:37:03 +0200

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/03100 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Iravere küla, 14122 Kantküla-Rääbise 
tee // Alajaama // Joanna // Kiigemäe // Mesitaru // Orava // Rebase // 
Tammemardi // Välgi // Kantküla, Masti // Koimula küla, 14160 
Vaiatu-Tõikvere tee // Andrese // Anne // Annuka // Heki // Indori // 
Jaanipäeva // Koimula tee // Koimulapõllu // Läänemetsa // Meloni // Tori // 
Torindo // Kõnnu küla, Aia // Halliku metskond 2 // Ida // Leida // Liini // 
Maidle // Meelise // Metsavälja // Pärdiku // Sõstra // Uuetalu // Vilma // 
Liikatku küla, 14130 Liikatku-Lullikatku tee // Jakobi // Põlluotsa // 
Saare-Annuka // Viise // Rassiku küla, 14129 Rassiku-Näduvere tee // Kingu 
// Liivi // Raja // Tõnumetsa // Torma alevik, 36 Jõgeva-Mustvee tee // 36 
Jõgeva-Mustvee tee L1 // 14130 Liikatku-Lullikatku tee // Jõgeva mnt 8 // 10 
// Karjafarmi tee // Kergliiklustee L1 // Lasteaia tn 2 // 4 // Mõisapõllu 
// Nurme tänav // Nurmeaasa // Nurmepõllu // Odra // Otsa // Teelahkme // 
Tõnumetsa // Uue-Tõnumetsa // Võilille // Vaiatu küla, 14118 Vaiatu-Mälaja 
tee // Kastani // Kärbi // Lepikumetsa // Liini // Lodo // Ojaserva // 
Ojaääre // Pihlaka // Pipi // Raadi // Saare // Vanamõisa küla, Matsipõllu 
// Peetri // Võidivere küla, Kirsi (L130A Mustvee - Kantküla 110 kV õhuliin) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lammutatav liin ületab maanteid

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27261148>  (menetlus nr: 
473844), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister